luni, 2 iulie 2012

SF. DOCTORI FARA DE ARGINTI COSMA SI DAMIAN


      In Duminica a 4-a dupa Rusalii am serbat si pe cei doi Sfinti tamaduitori Cosma si Damian , doi frati care au uimit crestinatatea prin intelepciunea si credinta lor.Acestia vindecau bolile prin tratament, dar mai ales prin rugaciune.


      Imediat dupa Sfanta Liturghie am citit si acatistul sfintilor Cosma si Damian si rugaciuni pentru sanatate.


     Copiii prezenti la slujba au vrut sa urmeze exemplul Sfintilor Doctori fara de arginti Cosma si Damian si au   verificat pe internet la ce este buna planta numita "tortel" care se manifesta ca un parazit in culturile de ceapa si trifoi. Spre uimirea tuturor am aflat ca aceasta planta este foarte cautata in tratamentul hepatitei de tip B.

      LA MULTI ANI CELOR CARE POARTA ACESTE NUME DE SFINTI!!

6 comentarii:

  1. Sint zugravita votiv 1980-etern si vesnic portret sa fiim sanatosi sa ne tratam corect tot Ordinul vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sintem cu semnatura PENTICOSTALI cu Scoala mea bunicii tata eu parintii[cat pe cat ce-a facut anii suma inchisoarea], vesnic..la Episcop sa stiim in balanta ce luam Rujdenita astrologii care ce zic in vocativ vesnic.Tapu vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie prostii ca si mine cu Regimul meu Gheorghe Gheorghiu Dej etern si vesnic[sa auda la radio leg, clar vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa fie Sinopsisul meu la Condica 1900-etern si vesnic[cost pret unde legea felul matrita stanta], etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa aiba parintii bunicii [4] sora unchiul psihologia mea faptica telepatica 1980-vesnic, marturi vesnic sa vada sa auda si ei vesnic.Etolul vesnic toti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa aiba MORC, si UNGUR, ca mine la misie de la Mos Craciun vesnic[sa stie ei tot, credem in liceu vesnic, sa aiba scoala mea steno unde felul legea] 2021 etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere

CUM VI SE PARE???...